چاپ کاتالوگ چاپ کاتالوگ حرفه ای سیمی دیجیتال فوری با کیفیت بالا ️-دی ال کاتالوگ

برای مصارف غیر رسمی و بایگانی نیز منگنه‌های لوپ که منگنه‌های بایگانی هستند مورد استفاده دی ال کاتالوگ قرار می‌گیرند. پس از رعایت کلیه استانداردهای طراحی نوبت به انتخاب فاکتورهای مهم پیش از چاپ کاتالوگ می‌رسد. به طور مثال جنس و ضخامت کاغذ صفحات داخلی و جلد کاتالوگ بسیار در ظاهر و استحکام آن تاثیرگذار است.

  • در تعریف کاتالوگ که آن را کالا نما نیز می نامند می تواند شامل محتوا ( عکس، متون، جداول و …) باشد که در طراحی کاتالوگکاربرد دارد.
  • کاربرد کاتالوگ دولتی در نمایشگاه‌ها، همایش‌ها، سمینارها و جلسات کاری، توزیع در فضاهای عمومی و…
  • چه قصد طراحی کاتالوگ ارزان و باکیفیت را داشته باشید و چه بخواهید برای طراحی کاتالوگ حرفه‌ای خود بیشتر هزینه کنید، می‌توانید سفارش خود را به دستان ماهر فریلنسرهای پونیشا بسپارید.

از طرف دیگر کاتالوگ های دیجیتال هم باید با امکانات کاربردی ارائه شوند تا جذابیت بیشتر و سهولت در استفاده آنها مشهود باشد. همان‌طور که بیان شد در کنار طراحی، نحوه و کیفیت چاپ کاتالوگ نیز تعیین کننده میزان قیمت آن است. از جمله فاکتورهایی که در چاپ کاتالوگ موثر است روش چاپ کاتالوگ، تیراژ آن، جنس جلد و صفحات داخلی کاتالوگ، ضخامت و تعداد صفحات داخلی و جلد، ابعاد، صحافی و وجود جلوه‌های ویژه همچون سطوح یو.وی، هات فویل و … در برخی موارد نیاز است تا کاتالوگ شما از حالت ساده خارج شده و تبدیل به یک کاتالوگ لوکس گردد. به طور معمول کاتالوگ های اداری دارای قالب‌های منحصر به خود هستند. در این میان با انتخاب جلوه‌های مختلف می‌توان آن را به صورت یک کاتالوگ اداری لوکس طراحی و چاپ کرد.

افزودن فیلم به مجله دیجیتال ( Add Multimedia )

تعداد حداقل و حداکثری چاپ این محصول به نوع کاتالوگ و روال کاری چاپخانه بستگی دارد، اما مشتریان معمولا سفارش‌های خود را در پکیج‌های هزارتایی ثبت می‌کنند. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که با چاپ ۵۰۰۰ کاتالوگ و بیشتر از آن، از نظر هزینه به نفع شما خواهد بود. بعد از اینکه طراحی کاتالوگ انجام شد لازم است تا بازبینی شود و در صورت تایید برای چاپ و آماده‌سازی ارسال شود. همانطور که اشاره کرده‌ایم بسیاری از شرکت‌های طراحی کاتالوگ در آرشیو خود قالب طراحی کاتالوگ آماده‌ی بهره‌برداری متناسب با نیاز‌های مختلف را دارند که می‌توان با در اختیار گذاشتن اطلاعات محصولات کار را آغاز کرد. نکته دیگری که در مرحله اول طراحی قالب کاتالوگ باید در نظر گرفت میزان بودجه‌ای است که شما برای انجام این کار در نظر گرفته‌اید و باید با مشاوره با شرکت‌های طراحی قالب کاتالوگ محدوده بودجه خود را تنظیم کنید.

برای طراحی و معرفی کالا هیچ الگوی محدود کننده مشخصی در تعداد صفحات ندارد. ضمن این که می توان گفت بروشورها درهر سایزی چاپ می شوند اما کاتالوگ ها با آنکه استاندارد مشخصی در این زمینه وجود ندارد ، معمولا در کاغذهای A4 و A5 چاپ می شوند. و سپس روی گزینه normal در سمت راست صفحه کلیک می کنیم، و از ازگزینه های آن استفاده می کنیم که عکس را تغییر می دهد با توجه به زمینه ای که روی آن قرار گرفته است.

چاپ کاتالوگ چاپ کاتالوگ حرفه ای سیمی دیجیتال فوری با کیفیت بالا ️-دی ال کاتالوگ ما به متفاوت بودن معتقدیم، چرا که وجه تمایز شما باعث مطرح شدن می شود. در کاتالوگ از زیاده گویی و تعریف بیش از حد بپرهیزید و سعی کنید تا آنجا که می‌توانید مطالب را به طور خلاصه و مفهوم بیان کنید. اگر در حال چاپ پوستری بزرگ هستید ، باید مطمئن شوید که پرونده شما متناسب با این ابعاد طراحی شده است. معمولاً فقط یک یا دو نفر در یک شرکت تخصص لازم برای استفاده از این بسته ها را دارند. ویژگی‌های و مزایایی که محصول را از سایر موارد مشابه متمایز می‌سازد. تمامی بانک‌های لغت با کسب اجازه از صاحب اثر در این سایت منتشر شده است.

منظور از فرم بندی در چاپ کتاب چیست؟

کیفیت خوب کاغذ می‌تواند چاپ و رنگ‌های آن را به شکل بهتری نشان دهد، پس مهم است که کاغذ درست را انتخاب کنید، علی‌الخصوص اگر کاتالوگ شما پر از تصویر و عکس است. ما می‌توانیم کاتالوگ را با کاغذهای ۸۰ گرم تا ۳۵۰ گرم چاپ کنیم که این موضوع به سلیقه و بودجه‌ ی شما بستگی دارد.. نوعی کاغذ با رنگ قهوه ای ومات که با وجود ضعف ساختاری خصوصیت چاپ پذیری خوبی دارند. این نوع کاغذ که از خمیر چوب سولفاته تهیه شده، به رنگ قهوه ای است و نسبتا مقاوم هستند. از کاغذ کرافت برای بسته بندی و گاهی در کارهای فانتزی متفاوت چون پوستر و … استفاده می شود. اغلب اوقات ، شما تمام تصاویر محصول را در اختیار ندارید و ممکن است سعی کنید آنها را از وب سایت شرکت خود بازیابی کنید.

کاتالوگ محصولات با طراحی جذاب و گیرا، به معرفی کلی خودروها، شکل ظاهری و ویژگی‌های اساسی آنها می‌پردازد. این ویژگی‌ها سبب شده است که کاتالوگ ابزاری برای معرفی محصولاتی باشد، که اهمیت آنها بیشتر در جزئیات طراحی ظاهری و شکل آنهاست؛ و درج جزئیات فنی محصول در آنها از اهمیت کمتری برخوردار است. به عنوان مثال معرفی انواع جواهرات، ساعت‌های مچی، لباس‌های رسمی و محصولات مشابه، با استفاده از کاتالوگ بسیار جذاب خواهد شد. البته این به آن معنا نیست که در کاتالوگ خبری از توضیحات متنی نیست؛ اما به هر طریق کاتالوگ‌ها بر پایه تصاویر جذاب و متون بسیار کوتاه طراحی می‌شوند. بنابراین به‌طور دقیق‌تر می‌توان گفت کاربرد کاتالوگ معرفی محصولاتی است؛ که بیش از توضیحات متنی، نیازمند معرفی بصری هستند. کاتالوگ دیجیتال شرکت نگاران ، طراحی و اجرا توسط تیم طراحی کاتالوگ دیجیتال نگاران ، دکمه full screen را بزنید تا بتوانید کاتالوگ هوشمند را به صورت تمام صفحه مشاهده نمایید.

سایز کاتالوگ