گوشی اقتصادی چی بخرم بهترین گوشی گوشی موبایل به پایین ترین قیمت روز در بازار انلاین

این گوشی با هزینه مناسبی که دارد، قابلیت های بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.شیائومی11T پرو جزء قاتلین پرچم دار شیائومی برای کسانی است که می خواهند با صرف هزینه کمی به یک گوشی هوشمند با قابلیت های پرچم دار دست پیدا کنند. این گوشی یک نمایشگر SUPER AMOLED با اندازه 6.67 اینچ دارد که تصاویری با بهترین کیفیت و دقت رنگ بالا را نمایش می دهد. نرخ تازه سازی 120 هرتزی این پنل باعث می شود تا شما شاهد سریع و روان بودن اجرای برنامه ها باشید. بهترین گوشی تا ۵ میلیون تومان را بر اساس قدرت سخت‌افزار، دوربین، کیفیت نمایشگر و شارژدهی معرفی می‌کنیم تا موبایل مناسب را بر اساس اولویت‌ها و نیازتان انتخاب کنید. ازآنجاکه این گوشی از لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر هم پشتیبانی می‌کند، به شما این امکان را می‌دهد که ویدئوهای باکیفیتی بگیرید. سامسونگ در تولید این تلفن همراه از باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپری استفاده کرده است که از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌کند.

  • باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از فست شارژ ۲۵ واتی، تکمیل کننده مشخصات این مدل است.
  • در این ماژول سه دوربین و یک فلش LED برای تصویر برداری در نور کم وجود دارد و افراد می‌توانند با استفاده از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی تصاویر با کیفیتی را به ثبت برسانند.
  • در کنار این رابط کاربری و سیستم عامل جذاب وجود یک سخت افزار قدرتمند می‌تواند باعث افزایش محبوبیت این میان‌رده شود.
  • یکی از محصولاتی است که شما می‌توانید با پرداخت هزینه منطقی از آن بهره‌مند شوید.
  • یکی از این محصولات که در لیست بهترین گوشی اقتصادی 2022 قرار دارد، گوشی هواوی Y5p است.
سامسونگ گلکسی A53 5G در نسخه‌هایی با 6 گیگابایت رم، 128 و 256 گیگابایت فضای با این موافق باش ذخیره‌سازی ارائه می‌شود. نسخه حافظه بالاتر همچنین حافظه رم را از 4 گیگابایت به 6 و 8 گیگابایت افزایش می‌دهد. پردازنده داخلی سامسونگ A53 5G اگزینوس ۱۲۸۰، کارهای روزانه مانند ارسال ایمیل، مرور و رسانه‌های اجتماعی را بدون مشکل انجام می‌دهد.

گوشی موبایل Samsung SM-A022F/DS Galaxy A02 با حافظه ۳۲ گیگابایت و رم ۳ گیگابایت

در پنل پشتی این گوشی دوربین سه‌گانه شامل دوربین ۲۴ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی (اولترا واید) و ۲ مگاپیکسلی (تشخیص عمق) تعبیه شده است. در ضمن دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هم می‌تواند طرفداران عکس‌های سلفی را راضی نگه دارد. انرژی این گوشی از طریق باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و سرعت شارژ آن هم ۱۸ وات است. از دیگر گزینه‌های مربوط به این بازه قیمتی باید به هواوی Y هم اشاره کنیم. این گوشی مبتنی بر نمایشگر ۶.۰۹ اینچی LCD است و از تراشه مدیاتک هلیو A22 بهره می‌برد. خریداران این گوشی باید به ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش بسنده کنند.

گوشی اقتصادی چی بخرم بهترین گوشی گوشی موبایل به پایین ترین قیمت روز در بازار انلاین

سامسونگ حتی در محصولات اقتصادی خود هم نمایشگرهای بسیار باکیفیتی قرار می‌دهد و این تبدیل به امضای کار سامسونگ شده است. گلکسی A22 با اینکه یکی از محصولات اقتصادی این کمپانی به شمار می‌رود اما در بین گوشی‌های هم قیمت خود تنها گوشی است که از نمایشگر سوپر آمولد بهره می‌برد. سامسونگ در این بخش خلاقیت به خرج داده و بر خلاف دیگر کمپانی‌ها، برای کاهش هزینه رزولوشن نمایشگر را پایین آورده است. رزولوشن نمایشگر HD+ است که البته با توجه به اندازه 6.4 اینچی آن باید گفت کافی بوده و در عوض استفاده از پنل آمولد کیفیت تصاویر را به شکل چشمگیری بهبود بخشیده است. یکی از جاهایی که سامسونگ مجبور به کاهش هزینه‌ها شده پردازنده است که از چیپست هلیو G80 مدیاتک استفاده کرده.

فهرست بهترین گوشی تا ۵ میلیون تومان در بازار

سری A گلکسی سامسونگ بهترین گوشی ۲۰۲۲ را به بازار عرضه می‌کند و اگر قصد دارید در حدود ۸ میلیون تومان هزینه کنید و می‌پرسید از این برند چه گوشی بخریم بهترین موبایل این خانواده برای شما “A33” است. گوشی a33 با گرفتن گواهی IP67 مثل یک پرچمدار در برابر آب و گرد و غبار مقاوم شده و نرم افزاری کاملاً بروز دارد. اگر تصمیم دارید هزینه‌ی کمتری صرف کنید، می‌توانید نسخه‌ی پایه را انتخاب کنید که از نظر اقتصادی انتخاب مناسب‌تری محسوب می‌شود و در کلاس قیمتی زیر ۶ میلیون تومان جا می‌گیرد. تنها فرق نسخه ۶۴/۶ گیگاباتی (نسخه پایه) با این ورژن، حافظه داخلی و رم آن است. اگر می‌پرسید که با کمترین قیمت، گوشی خوب چی بخرم این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

گوشی موبایل Nokia C1 2nd Edition 2021