↑ ناصر نامدار (۳۰ خرداد ۱۳۹۷)

مهدی درستی: نشریات و مطبوعات هنری و سینمایی با وجود تمام مسایل و مشکلاتی که دارند در رقابت با مطبوعات مجازی برای کسب و حفظ مخاطب دست از تلاش و نوآوری برنمی دارند و همچنان امیدوار به آینده هستند. در تمام مقاله، برای اصطلاحهای تخصصی و اسامی لاتینی که برای اولین بار به کار میبرید زیرنویس بیاورید، اسامی نویسندگان زیرنویس نشود. برای سفارش کپسول لینورمیا مدین فارما و انواع داروهای گیاهی ضد افسردگی و شادی آور از سایت داروخانه آنلاین مفید طب روی دکمه زیر کلیک کنید. تفاوت انواع کبد چرب غیر الکلی و الکلی به علت چرب شدن کبد برمیگردد. به یاد داشته باشید که این ابزار را روی صورت خود می گذارید و غلتک با سنگ غیر اصل می تواند به آن آسیب برساند. زمینه ی جدول سفید و عنوان آن دربالای جدول نوشته شده باشد. در ارتباط با نمودارها زمینه ی سفید ، عنوان و توضیحات در زیر آن به فارسی نوشته شده باشد. در طرحی جلد مجله و نام آن تأثیر تضاد میان رنگها را جدی بگیرید و بهترین طراحی را در هر شماره ارائه کنید. در صورت بروز مشکل در ساعات اداری با شماره زیر تماس بگیرید. خطوطی که در مدل قبل، عناصر را به یکدیگر تقسیم میکردند، با ارائه این مدل در بین عناصر توزیع شد.

اما یکی از مهمترین نکات درباره نوشتن مقالات و انتشارشان، آشنایی با مجلات معتبر علمی است. لازم به ذکر است که “اولویت چاپ” با مقالات گروهی است. 9- اولویت پذیرش با مقاله های تحقیقی جدید است. ↑ «پشت پرده اتفاقات تیم ملی/از اختلاف با مایلی کهن تا کت آستین کوتاه». ↑ ««پیر پرنیان اندیش» کتابی برای شناخت بزرگترن غزلسرای زنده ایران». در قوانین و دستورالعملهایی که برای نشریات مقرر شده است. 2 مقاله نباید قبلاً در هیچ یک از نشریات داخلی و خارجی به چاپ رسیده یا همزمان برای مجله دیگری ارسال شده باشد. 7- مقاله های ارسالی نباید قبلاً در هیچ نشریه ی دیگری چاپ شده و یا در زیر چاپ باشد تنها در صورتی که چکیده آن قبلاً در کنفرانس ها و مجامع علمی ارائه شده باشد باید مراتب با ذکر تاریخ و مشخصات کامل کنفرانس اعلام گردد. مبلغ پذیرش بعد از داوری و ویراستاری به نویسندگان محترم اعلام می گردد. 15. هزینههای داوری 100/000 تومان و هزینه های آماده سازی و چاپ مقاله 250/000 تومان است که طبق آموزشهای ارائه شده در سایت مجله در دو نوبت جداگانه (پیش از داوری و هنگام پذیرش نهایی مقاله) باید به حساب مجله واریزشود. در هر صورت نویسنده مسوول آماده پاسخگویی موارد پیش آمده در مورد حق مولفان دیگر خواهد بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، به بخش «راهنمای نویسندگان» مراجعه بفرمایید. لطفاً برای مشاهده آخرین اخبار و اطلاعیههای مربوط به مجله (از جمله آگهیهای مربوط به انتشار مقالات) به لینک «اخبار و اعلانات» مراجعه کنید. این سامانه برای دریافت مقالات با طبقه بندی عادی می باشد و از بارگزاری مقالات با طبقه بندی محرمانه خودداری نمایید. چ- بحث: یافتههای پژوهش باید با یافتههای مرتبط مقایسه شده باشد و مورد بحث قرار گیرد (با ذکر منابع مربوط). نویسنده این نوع مقالهها ، باید ضمن دارا بودن تجربه علمی کافی، در زمینه مورد بحث صاحبنظر باشد. طبق این مجوز همه استفادهکنندگان اجازه مطالعه، کپی و توزیع مطالب نشریه برای مقاصد غیرتجاری منوط به ارجاع به کار اصلی را دارا میباشند. ۶- نویسندگان مقالات مسئول نوشتهها و مدافع مطالب چاپ شده از مقاله خود در مجله خواهند بود. آدرس ایمیل دانشگاهی و شماره تماس نویسنده مسئول در پاورقی آورده شود. E-mail، آدرس پست الکترونیکی فرستنده ی نامه.

نام کاربری و رمز عبور سایت فارسی نشریه در سایت انگلیسی نشریه نیز قابل استفاده است. مجله ی ((علوم پیراپزشکی و توانبخشی مشهد)) نشریه ی تخصصی دانشکده ی علوم پیراپزشکی مشهد است که هدف از انتشار آن ارائه ی نظریه ها، نتایج پژوهش ها و دستاورد های علمی در زمینه های موضوعی مدیریت اطلاعات بهداشتی درمانی، فن آوری اطلاعات سلامت، رادیولوژی، علوم آزمایشگاهی، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، علوم توانبخشی و به دنبال آن ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش، تبادل و توسعه ی آموخته ها، تجربیات و دستاوردهای تازه علمی در این زمینه ها می باشد . تذکر1: در مجلات الکترونیکی آدرس الکترونیکی نیز در انتهای آن آورده می شود . اما هنگامی که علامت سوال نه فقط برای جمله داخل گیومه، بلکه برای کل جمله صدق کند آن را در انتهای جمله قرار میدهیم. اگر متن بیش از حد تیره بود با تغییر دادن اندازه فونت یا زیاد کردن فاصله بین سطرها ارزش خاکستری متن را کمتر میکنیم و یا با اختصاص فضای بیشتر به حاشیه اطراف ستونها آن را متعادل میسازیم.

2. در مقالات فارسی، عنوان مقاله به زبان انگلیسی نیز نوشته شود. ولی ممکن است این حمایت های مالی تمام هزینه های مورد نیاز مجلات را تامین نکند از این رو مجلات با روش های دیگر نیز هزینه های مورد نیاز خود را تامین می نمایند ، چه از طریق دریافت هزینه چاپ مقاله ، هزینه چاپ کتاب و دریافت هزینه بابت ارائه و در اختیار قرار دادن محصولات تحقیقاتی و علمی خود . در صورت پذیرش مقاله و یا پس از انجام اصلاحات مورد نیاز مقاله در نوبت آنلاین قرار میگیرد. 1. نام نویسندگان در زیر عنوان مقاله با قلم B Mitra و اندازه 12 تایپ شود. 3 مشخصات نویسندگان (رتبه علمی، گروه آموزشی، دانشگاه، شهر، کشور) به درستی درج شود و با مشخصات مندرج در سایت مطابقت کامل داشته باشد.

این موفقیت را که مرهون تلاش نویسندگان عزیز و داوران گرانقدر می باشد تبریک عرض می کنیم امید است که در آینده با تدابیر اتخاذ شده از سوی هیئت تحریریه و با استمرار حمایت پژوهشگران و اعضای هیئت علمی دانشگاهها شاهد ارتقای هر چه بیشتر کیفیت این مجله باشیم. به گونهای که در مجلات کمتر در رابطه با نرخ سکه و طلا و نوسانات بازار بورس مطالبی دیده میشود. باید جدید و به انگلیسی و کل منابع حداقل از 10 مورد کمتر نباشد. کارلوس پویول دربارهٔ این اتفاق اظهار کرد که به او گفته شده به دلیل «مشکل ظاهری و موهای بلندش» نمیتواند در این برنامه حضور پیدا کند. اصول اخلاقی مجله علوم پیراپزشکی و توانبخشی مشهد از دستورالعمل های کمیته اخلاق(COPE) برای سردبیران و کلیه دست اندرکاران انتشار مجلات پیروی می کند که شامل سردبیر، داوران و نویسندگان می باشد.

مجله علوم پزشکی صدرا با انتشار تحقیقات و مقالات، سعی در ارتقا دانش علوم پزشکی و مراقبتهای بهداشتی درمانی دارد. بدیهی است زبان اصلی مقاله میبایست بهصورت فارسی بوده و ترجمه کامل مقاله نیز به یک زبان خارجی( متناسب با موضوع مقاله) ارائه گردد. مجله الکترونیکی کفش و کیف ، یک مجلهی رایگان در حوزهی پوشاک است که توسط فروشگاه اینترنتی کفش و کیف تولید، پشتیبانی و منتشر میشود. داوری مقالات در مجله مهندسی برق دانشگاه تبریز بصورت دوسویه ناشناس بوده و انتشار مقالات پذیرفته شده بصورت دسترسی آزاد و رایگان میباشد. مجله مهندسی برق دانشگاه تبریز، فصلنامه تخصصی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز است که با کسب مجوز از کمیسیون نشریات علمی کشور زیر نظر دفتر سیاستگذاری و برنامهریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دارای درجه علمی – پژوهشی است. این نشریه با احترام به قوانین اخلاق در نشریات تابع قوانین کمیتۀ اخلاق در انتشار (COPE) میباشد و از آییننامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی مینماید. این نشریه با احترام به قوانین اخلاق در نشریات، تابع قوانین کمیته اخلاق در انتشار (cope) می باشد و از آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی می نماید.

صفحه عنوان : عنوان مقاله، نام ونام خانوادگی مولفان، آدرس الکترونیکی، شماره ی تلفن ثابت یا همراه، سمت علمی (مربی، استادیار، دانشیار و استاد ) و اجرائی فردی که مقصد مکاتبات مجله و دیگران (خوانندگان مجله )خواهد بود (نویسنده مسوول)، مرکز یا سازمان تأمین کننده ی بودجه ی طرح پژوهشی که این مقاله نتیجه ی آن است (لازم به ذکر است اگر از هیچ سازمانی کمک مالی صورت نگرفته ،حتماً قید گردد)، عنوان مکرر؛ عنوان کوتاهی برای استفاده در سر صفحه های مقاله چاپ شده، حد اکثر 20 حرف داشته باشد. اصلا هدف از راهاندازی آن هم وجود بستری برای رشد علمی جوامع اسلامی و افزایش تعاملات میان آنها بوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به راهنمای نویسندگان مراجعه فرمایید. جهت دریافت کد شناسه پژوهشگرORCID به لینک ذیل مراجعه نمائید. برای آشنایی بیشتر با مفاهیم اسپن، زیرفضا و پایه در فضای برداری، پیشنهاد میکنیم به فیلم آموزش جبر خطی (مرور و حل مساله) مراجعه کنید که توسط فرادرس تهیه و تدوین شده است.

صفحه آرا باید بتواند متون و عناصر بصری را با توجه به نوع مخاطبان طوری کنار هم قرار دهد که خواننده را به پیگیری و خواندن ترغیب کند. توصیه میشود که فهرست مطالب به طور مدون در صفحات اول مجله به چاپ برسد، تا خوانند بتواند به راحتی فهرست مطالب را مورد بررسی قرار دهد و برای جستجوی مطالب مورد نظرش در هر شماره از مجله دچار سردرگمی نشود. این شیوهی گفتاری امکان برقراری ارتباطی بیشتری را برای خواننده با مجله فراهم میکند، به گونهای که فرد ساعتها بتواند مطالب گوناگون مجله را مطالعه کند، اما دچار حس یکنواختی و خستگی نشود. یکی از عناصری که در طراحی مجله خود نمایی میکند، رنگ آن است. در شعر پس از نیما در حوزهٔ غزل تقسیماتی را با توجه به شاعرانی که در آن زمان حضور داشتهاند انجام دادهاند که در این بین نامهایی چون هوشنگ ابتهاج، منوچهر نیستانی، حسین منزوی، محمدعلی بهمنی و سیمین بهبهانی بهچشم میخورد.

در بخشی از هفتهنامه فوتبال پلاس – شماره 4 میخوانیم: با شروع نیمه دوم، بیانکونری به خودش آمد. میپردازد. در بخشی از ماهنامه امید زندگی – شماره 5 میخوانیم: به زور خود را وادار کنید تبسم کنید. ماهنامه امید زندگی – شماره 2 به جهتدهی مسئولیت اجتماعی اشخاص نسبت به کاهش آسیبهای اجتماعی میپردازد. ماهنامه امید زندگی – شماره 1 به جهتدهی مسئولیت اجتماعی اشخاص نسبت به کاهش آسیبهای اجتماعی میپردازد. ماهنامه امید زندگی – شماره 3 به بررسی ویژگیهای کارآفرینان موفق، رونق تولید در گرو توان ملی و طبیعت بکر ایران میپردازد. ماهنامه امید زندگی – شماره 4 به بررسی عوامل موفقیت کسب و کار، 15 قدم تا شادابی در زندگی و نقش تشکلها در رونق تولید میپردازد.

هیئت تحریریه نشریه بطور منظم تشکیل شده و تعیین وضعیت مقالات با توجه به نظرات داوران و بر پایه تصمیم هیئت تحریریه خواهد بود. مراحل بررسی مقالات: هر یک از مقالات حداقل توسط دو داور که منتخب هیات تحریریه میباشند بطور محرمانه بررسی شده و نتیجه داوری مبتنی بر پذیرش، رد و یا نیازمند اصلاح به اطلاع نویسنده مسئول میرسد. مسوولیت حقوقی عدم درج نام و نام خانوادگی سایر محققان در مقالات بر عهده ی نویسنده ی مسئول می باشد. توجه: ارسال مقالهها و یا پرداخت وجه برای داوری به منزله پذیرش مقاله نیست و تا آخرین مرحله ویراستاری علمی، مقاله پذیرفته شده تلقی نمیشود و در صورت عدم پذیرش مقاله، وجه دریافتی مسترد نمیشود. 1- دفتر مجله در ویراستاری، درج ویا عدم درج مقالات آزاد است و مقالات دریافتی مسترد نخواهد شد. مجله پیشاپیش از همکاری و حسن نظر دانشپژوهان عزیز کمال تشکر و قدردانی را دارد. صفحه عنوان، چکیده ی فارسی، چکیده ی انگلیسی، مقدمه، روش بررسی، یافته ها، بحث، نتیجه گیری ،تشکر و قدردانی و منابع است. سایت خبرگزاری فارس یکی از محبوب ترین و نخستین سایت خبری در کشور است که از بهمن ماه 1381 راه اندازی شده و اخبار را به زبان های فارسی، عربی، انگلیسی و ترکی منتشر می کند.

خ- منابع و ماخذ: سبک منبعنویسی مورد استفاده در مجله تخصصی اپیدمیولوژی ایران مطابق با الگوی ونکوور (Vancouver style) سایت majalema است. ق تذکر2: عنوان مجلات انگلیسی باید مطابق سبک به کار برده شده در مدلاین، مخفف باشد. تذکر2: برای انتخاب واژه های کلیدی از اصطلاحنامه ی فارسی(MeSH)، اصطلاحنامه و دانشنامه کتابداری و اطلاع رسانی استفاده گردد. سبدگردانی به نوعی علم انتخاب و نظارت بر گروهی از سرمایهگذاریهاست که مناسب اهداف مالی بلندمدت و قدرت تحمل ریسک یک مشتری، شرکت یا موسسه باشند. معمولا یک عنوان جذاب برای رپورتاژ خبری انتخاب میشود. «مجله علوم پزشکی صدرا»، مجله رسمی کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، یک مجله علمی پژوهشی است که به صورت فصلنامه منتشر میشود.